Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 19:11:37 MET DST

>Z technicznego punktu widzenia sprawa nie jest taka

> prosta bo wymaga założenia i administrowania bazą danych oraz
> napisania skryptów obsługujących bazę danych z poziomu strony www.

Z tego co wiem, to o postawieniu serwera Chemfan na razie nie ma co marzyc. Ja moglbym taka baze danych zrobic w JavaScript (chodzi na wszystkim, ale wolno) lub lepiej Javie - szybsza - tylko, ze wielu uzytkownikow (zwlaszcza XP) musialoby sobie ja sciagac :-( W zasadzie gotowy skrypt mozna wziasc z mojej bazy danych o cieczach http://www.trimen.pl/witek/ciecze/ Jedynie wpisy by sie zmienily.

Sądze jednak, ze mija sie to z celem, no bo niby kto mialby kupowac ten 1Kg odczynnika, zeby odsypac 50g i sprzedac? Kto i gdzie mialby to przechowywac?

Jednak w zwiazku z wyraznym zapotrzebowaniem byc moja firma TriMen otworzy taki sklepik internetowy, w ktorym amatorzy mogliby kupowac odczynniki chemiczne. Porusze te sprawe i gdyby mialo cos drgnąć to dam znac.

Przy okazji zapytam: 18-20.04.2002 - odbędzie się w Łodzi VI Ogólnopolskie Sympozjum Chemii Organicznej. Czy ktos z Was sie wybiera?

Witek
http://www.trimen.pl/witek/