Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 07:56:09 MET

>Polecam inne rozwiązanie: zmiana systemu operacyjnego z Jedynie Słusznego na
>dowolny inny. Jaki? Przykład: patrz moja sygnaturka.
>
> Happy Amiga User
Zgadzam sie z powyzszymi, z tym ze zmiana systemu na amige to tez wymiana sprzetu. Ten list pisze spod Linucha i do tego jeszcze w trybie tekstowym. Z dowolnego miejsca na ziemi moge sie zalogowac i swobodnie konta uzywac, lacznie z obliczeniami itp. Wirusy nie maja szans. Innym sposobem (nieco mniej skutecznym) jest zmiana programu obslugujacego poczte. No i najwazniejsze, nie otwieranie zadnych zalacznikow. Zycze powodzenia i duuuzo zdrowia (wirtualnego i w realu)

Lukasz Kuzma
Department of Chemistry
Wroclaw University of Technology