Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 11:58:17 MET

Nie mogę dłużej ryzykować =rzyjmowania zawirusowanych przesyłek z tego powodu jestem zmuszony zrezygnować z =subskrypcji. Jest to podyktowane tylko i wyłącznie =ezpieczeństwem. Ubolewam nad brakiem zainteresowania ze strony właścicieli urządzenia =ozsyłającego listy...

Ja stosuje system taki: mam oddzielne konto specjalnie na liste dyskusyjna a Outlook tak ustawiony, ze listy z zalacznikami od razu wpadaja do kosza. Kosz natomiast oproznia sie samoczynnie po wyjsciu z programu. I po klopocie. Karolina
  http://karond.ps.pl