Autor: Maciej Połyga (fungi_at_interia.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 20:53:49 MET

Shalom Michal!

20-Mar-02, nasmarowałeś:

> Obawiam się, że to wiele nie pomoże. Dopiero całkowita rezygnacja z poczty
> elektronicznej daja jako taką gwarancję, że nie dostanie się zawirusowanej
> przesyłki. Zdecydowaną poprawę bezpieczeństwa daje przecięcie kabla
> sieciowego, a praktycznie całkowite zabezpieczenie - zapchanie kieszeni
> napędów Poxiliną! ;->

Polecam inne rozwiązanie: zmiana systemu operacyjnego z Jedynie Słusznego na dowolny inny. Jaki? Przykład: patrz moja sygnaturka.

> PS ten okropny Listproc znowu przerobił Ci list na HTML! :->

Ach, te listproce w dzisijeszych czasach ;))) PRzed wojną lisrproce były porządniejsze ;)))

Pozdrawiam i do nóg padam.
Nara

--

                    Maciej Połyga alias Fungi        ICQ UIN 132674033
                          Happy Amiga User

He said true things, but called them by wrong names.
-- Elizabeth Barrett Browning

Aktualnosci gospodarcze. Gielda. Kursy. Stopy. Waluty. Kredyty...
Bezplatny Biuletyn Ekonomiczny. >>> http://biznes.interia.pl/biuletyn/