Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 12:08:31 MET

  Postanowiłem zrobić nowe i tu mam =o Was prośbę:- czy istnieje jakiś standartowy =zorzec etykiety na odczynnik Na pewno powinienes sie trzymac polskich przepisow, podejrzewam, ze najlepiej byloby zasiegnac jezyka w sanepidzie. Jest jakas ustawa na ten temat, sproboj sie dokopac na www.sejm.gov.pl/prawo.html pod haslem bhp. Odnosnie odczynnikow sa liczne wymagania, np. trucizny (metanol, rtec-wykaz w ustawie) musza byc dokladnie ewidencjonowane i przechowywane w kasie pancernej a opakowanie trzeba zaopatrzyc w etykiete z czaszka i napisem "trucizna". Karolina
http://karond.ps.pl