Autor: Pawel Malinowski (pamal_at_alfa.chem.uw.edu.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 17:16:31 MET

Od dluzszego czasu grzebie po roznych ksiazkach i nic... (Urbanskiego nie znalazlem)
Mam wiec pytanie do zyczliwych subskrybentow Chemfana:

Jaki jest sklad zimnych ogni (chodzi tez o proporcje)??

Wiem, ze jest to problem dosc delikatny a nasluchuja te liste rozni eksperymentatorzy, wiec moze jak ktos ma, to niech przesle mi na priva Ja za to koncze chemie na UWar i znam sie na chemii co nieco :-)

Bede wielce zobowiazany
Pawel Malinowski