Autor: Witold Telus (telusowie_at_interia.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 23:49:33 MET

Witam wszystkich!

Jestem nauczycielem chemii w LO, dostałem właśnie pod swoje skrzydła okrutnie zapuszczone laboratorium. Odczynniki niby dobre, ale etykiety już poniszczone i słabo czytelne. Postanowiłem zrobić nowe i tu mam do Was prośbę:
- czy istnieje jakiś standartowy wzorzec etykiety na odczynnik

będę wdzięczny za informacje.

P.S.:
Do czego służy barwnik podwójny (jeden z nich to zieleń jodowa, a drugi to coś czerwonego - trudno odczytać co)?