Autor: LN (lukchem_at_pro.onet.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 11:23:48 MET

> Myślisz, że Listproc uwziął się na Ciebie? ;->

Ja tego nie powiedziałem...

:-/

> Twoja trochę też, bo ją zacytowałeś (po co???).

Nie wiem o czym Wy mówicie ... Ja wysłałem bez żadnej syganturki , z fragmentem listu , ale skoro uważacie że jest inaczej to trudno...

> Subskrybuję Chemfana od lat i jeszcze się nie zdarzyło, żeby Listproc tej
> listy zabrał się za rozsyłanie reklam! :-)

Może zmienił zdanie :-))) ?

> Reklamy mogą być doklejane przez Onet. Jeśli masz darmową skrzynkę, to
> AFAIK wyraziłeś na to zgodę! :-)

Akurat tak się składa, że mam konto komercyjne (jakby ktoś nie wiedział to informuję , że to takie , w , którym nie ma reklam ;-)

> "Każdy złożony problem ma proste, błędne rozwiązanie!"

Jak widać problem jest prosty , a wszyscy podają złe rozwiązanie... Trudno , będzie o jednego mniej skoro tak miło się z Wami gada...