Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 08:31:04 MET

At 01:23 14.03.02, you wrote:
>Nie wiem jakim cudem doszło w HTML skoro w ogóle nie mam takiej możliwości
>kodowania... :-(

Masz. AFAIK HTML to domyślne ustawienie OE.

>powinienes go tego oduczyc... :)
>http://www.man.lodz.pl/LISTY/CHEMFAN/mar02/0082.html
>
>Więc sprawdza się to co mówię : listprocesor knoci a obrywam ja :-(
Bzdury. Nie dość, że odpowiedziałeś nad cytatem, to niepotrzebnie zacytowałeś cały list (nie robisz tego zresztą po raz pierwszy). Myślisz, że Listproc uwziął się na Ciebie? ;->

>To już jest sprawa Armiego, a nie moja...
Twoja trochę też, bo ją zacytowałeś (po co???).

>Nie mogę przesłać czegoś co jest usunięte , ale może mój kolega jeszcze to
>ma , do niego też przyszło...

Subskrybuję Chemfana od lat i jeszcze się nie zdarzyło, żeby Listproc tej listy zabrał się za rozsyłanie reklam! :-) Reklamy mogą być doklejane przez Onet. Jeśli masz darmową skrzynkę, to AFAIK wyraziłeś na to zgodę! :-)

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html