Autor: LN (lukchem_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 22:11:45 MET

> A teraz jeszcze w HTMLu... i pusto w temacie... >:-(

Nie wiem jakim cudem doszło w HTML skoro w ogóle nie mam takiej możliwości kodowania... :-(

> Zgoda, niech Ci bedzie, ze nie Ty lecz Twoj Outlook ma taki zwyczaj, ale
powinienes go tego oduczyc... :)

http://www.man.lodz.pl/LISTY/CHEMFAN/mar02/0082.html
> to znaczy, ze nie tylko ja otrzymalem post w takiej postaci, ale wszyscy.

Więc sprawdza się to co mówię : listprocesor knoci a obrywam ja :-(

> BTW, sygnaturka Armiego kilkakrotnie przekracza dopuszczalne normy. :-/

To już jest sprawa Armiego, a nie moja...

> Przeslij mi te wiadomosc wraz z naglowkiem - zobaczymy co to za cudo.

Nie mogę przesłać czegoś co jest usunięte , ale może mój kolega jeszcze to ma , do niego też przyszło...

LN