Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 20:52:52 MET

> Nie bardzo rozumiem ostatnie pomówienie ...

A teraz jeszcze w HTMLu... i pusto w temacie... >:-(

> Nie mam żadnego brzydkiego nawyku odpowiadania nad postami i wtedy też tego

Zgoda, niech Ci bedzie, ze nie Ty lecz Twoj Outlook ma taki zwyczaj, ale powinienes go tego oduczyc... :) Skoro tak samo widac w archiwum http://www.man.lodz.pl/LISTY/CHEMFAN/mar02/0082.html to znaczy, ze nie tylko ja otrzymalem post w takiej postaci, ale wszyscy.

BTW, sygnaturka Armiego kilkakrotnie przekracza dopuszczalne normy. :-/

> nie zrobiłem... Być może wiadomość źle przeżuł LISTPROCESOR. Ostatnio
> przesłał mi dziwaczną ofertę sklepu komputerowego... Czy on przysyła
> reklamy ? Pytam całkiem poważnie.

Nie.
Przeslij mi te wiadomosc wraz z naglowkiem - zobaczymy co to za cudo.

ak