Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojciech.szczepankiewicz_at_luc.ac.be)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 15:07:19 MET


    Karolino,
    Jak widze reklamy spelnily swoje zadanie. Zapamietalas je! Ich jedynym celem jest namowienie WSZYSTKICH do kupna czegos tam. Synonimem reklamy jest po trzykroc powtorzone slowo KUP!!! Nie operuja one naukowymi prawdami tylko chwytami psychologicznymi na poziomie jamnikowatym.

    Do pewnego czasu tez dostawalem szalu na widok kolejnej rewelacji, np: "Teraz dwa razy wiecej witamin". Produkt jest produkowany od czterdziestu lat i ilosc witamin w tej samej masie podwaja sie srednio raz na rok. Glupota wolajaca o pomste do nieba, ale przestalem sie denerwowac. To tylko chodzi o pieniadze...
Wojtek


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Thu 08 May 2003 - 14:50:54 MET DST