Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 13:40:00 MET

 Czy chodzi Ci o ta miejscowosc gdzi byla kopalnia uranu? Jurek

  Justyna_Leś <justyna.les_at_wp.pl> wrote: Cześć !!Mam na imie Justyna i jestem studentka czwartego roku Politechniki Wroclawskiej. W tym roku pisze prace inzynierska na temat promieniowania jonizuacego w gminie Kowary. I w zwiazku z tym poszukuje jakichkolwiek aktualnych wiadomosci                      o promieniowaniu jonizujacym uranu oraz skutkow z nim zwiazanych. Jesli ktos   z was interesuje sie tym i ma takie wiadomosci to bardzo prosze o kontakt. Justyna Leś