Autor: interia (sebraf_at_interia.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 17:10:09 MET

Hello Lukasz,

Friday, January 18, 2002, 3:35:23 PM, you wrote:

LK> coz, ciekawe.. znam jedna firme co wlasnie sie tym zajmuje i druga sie
LK> otwiera niedalejo pierwszej... i robia wlokna.. wiem tez o jednej firmie
LK> we wloszech ktora to dokladnie robi, nawet widzialem te wlokna...

LK> coz, widac firmy maja inne zdanie...

LK> zastanawiajace.. wiece, ze spotkalem sie w roznych opisach roznie?
LK> pierwsze dane wskazuja na PET i na pewno czesc jest z tego robiona, ale
LK> moze jest czesc robiona z PA... zazcyna mnie to zastanawiac...

LK> Lukasz Kuzma

LK> Department of Chemistry
LK> Wroclaw University of Technology

mozna wiedziec jakie to firmy ?
jakie wlokna , bo przeciez nie takie klasyczne odziezowe ktore sa z zupelnie innego PETu

a moze oni prowadza depolilikondesacje tego wtornego PETu ? ciekawe jak ? i pewnie jeszczeudaje im sie rozrywac te makroczasteczki rowno na pol?

prosze o konkrety , jaka firma twierdzi ze to robi , moze nawet wiesz jak?

z tego co wiem recyrkulowany PET nadaje sie ewentualnie na plyty konstrukcyjne( narazie ) poniewaz jest zoltawy , no chyba ze te firmy lansuja mode w kolorach jesieni

pozdrawiam

Sebastian