Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 15:33:07 MET

>przepraszam jakich wlokien?
>z PET butelkowego nie mozna zrobic zadnych wlokien poniewaz ma
>zupelnie inne wlasciwosci

coz, ciekawe.. znam jedna firme co wlasnie sie tym zajmuje i druga sie otwiera niedalejo pierwszej... i robia wlokna.. wiem tez o jednej firmie we wloszech ktora to dokladnie robi, nawet widzialem te wlokna...

>ale napewno nie nadaje sie na wlokna PET butelkowy
coz, widac firmy maja inne zdanie...

>wydaje mi ze tzw polary sa zrobione z PA , nie z PET
zastanawiajace.. wiece, ze spotkalem sie w roznych opisach roznie? pierwsze dane wskazuja na PET i na pewno czesc jest z tego robiona, ale moze jest czesc robiona z PA... zazcyna mnie to zastanawiac...

Lukasz Kuzma
Department of Chemistry
Wroclaw University of Technology