Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 13:28:34 MET

>Chcę sprostować, że żadna z liczących się światowych firm gazowych nikogo
>nie zabiła. Ten nieszczęśliwy wypadek w Częstochowie był spowodowany przez
>przewoźnika małej polskiej firmy gazowej z północno-wschodniej Polski.
przepraszam... zgadza sie. bardzo niefortunnie mi to sie wypsnelo, ale jezeli moge sie wytlumaczyc, to dostalem ta informacje od czlowieka pracujacego w Praxair, wiec wierzylem na slowo. Po drugie, niewlasciwych slow uzylem i wyszly inne intencje, chcialem powiedziec ze ich przewoznik to zrobil, skrot myslowy jak widac byl zbyt wielki. Jeszcze jedno, mam w tym momencie dwie spzreczne informacje, jedna to taka ze praxair nie ma z tym nic wspolnego (z sieci), druga z firmy Praxair. Ale moj znajomy mogl sie pomylic... oby tak...
 Co do bezpieczenstwa.. widzialem czesc taboru kilku firm z gazami technicznymi zwiazanych. Czesc pojazdow naprawde buzi podziw swoimi zabezpieczeniami, jednak czesc to sa wciaz zwykle ciezarowki wypelnione stojakami z butlami, a tu nie o to chodzi.

>swój park. Wszystkim którzy wykorzystują gazy polecam zaopatrywanie się w
>liczących się na rynku firmach, gazy te mają swoją cenę, ale jest to
>gwarancja jakości i przede wszystkim bezpieczeństwa.
ja rowniez polecam....

Lukasz Kuzma
Department of Chemistry
Wroclaw University of Technology