Autor: Roman Salbert (romis_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 19:58:35 MET

> Hmmm. z etgo co wiem to raczej tak latwo nie zdobedziesz..
> sa firmy, BOC, Praxair(ostatnio zabili swie osoby butlami!) i wiele

Chcę sprostować, że żadna z liczących się światowych firm gazowych nikogo nie zabiła. Ten nieszczęśliwy wypadek w Częstochowie był spowodowany przez przewoźnika małej polskiej firmy gazowej z północno-wschodniej Polski. Są to firemki, które nie zawsze dbają o bezpieczeństwo goniąc za zyskiem. W takich gazowych koncernach światowych jak Messer, Linde, BOC, Praxair bezpieczeństwo jest na pierwszym miejscu i na tym się nie oszczędza, są to zbyt poważne przedsiębiorstwa. A to że w jednych wiadomościach pokazali zbliżenie z logiem firmy Praxair to tylko przypadek i dowód na to jak małe, "dzikie" napełnialnie gazów podkradają sprzęt firm które wciąż inwestują w swój park. Wszystkim którzy wykorzystują gazy polecam zaopatrywanie się w liczących się na rynku firmach, gazy te mają swoją cenę, ale jest to gwarancja jakości i przede wszystkim bezpieczeństwa.

Pozdrawiam

Roman Salbert