Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 09:47:21 MET

W aprawie azotowodoru dodam, ze azotowodor powoduje chyba znaczne zmiany cisnienia krwi (podobno spadek). W kazdym razie nawet przy minimalnych stezeniach krew naplywa mi do twarzy, czuje goraco i bialka oczu robia sie przekrwione (wygladam jak krolik :-). Kiedys zrobilo mi sie slabo, ale podparlem sie stolu i ustalem. Nie wiem natomiast co maja robic inni pracownicy gdybym padl ;-). Slyszalem, ze nalezy podac etanol. Wlasnie, a jak dziala etanol? Obniza czy podnosi cisnienie krwi?

Witek
http://www.trimen.pl/witek/