Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 11:40:36 MET

> Kiedys zrobilo mi sie slabo, ale podparlem sie stolu i ustalem. Nie wiem
> natomiast co maja robic inni pracownicy gdybym padl ;-). Slyszalem,
> ze nalezy podac etanol. Wlasnie, a jak dziala etanol? Obniza czy
> podnosi cisnienie krwi?

Nieprzytomnemu nie wolno podawac plynow - zachlysnal by sie. Chcesz, zeby Cie utopili lyzka etanolu? ;) Moze po prostu uzyc amoniaku pod nos dla ocucenia :) a jesli to nie pomoze to przynajmniej pilnowac czy Ci sie jezyk nie zapada -najlepiej ulozyc na boku (z jedna noga zgieta nawet jedna osoba jest w stanie przeworcic na bok nieprzytomnego, ale to trzebaby pokazac przynajmniej na rysunku...).

ak