Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 21:03:55 MET

>Chyba nie do konca prawda.
>Ziemniak bezposrednio po przemarznieciu nie zmieni smaku.
czy ktos to sprawdzil?

na razie wnioskuje ze
a) inne gatunki sa uzywane
b) jak szybko bym ugotowal ziemniak to nie bedzie on slodki (z tego listu)

wybaczcie mi duuza laicyzacje, ale musze to wytlumaczyc gimnazjaliscie i staram sie wziasc to "na chlposki rozum"...

tak przy okazji.. zainetresowalo mnie takie cos... napisalem skrobia->cukry proste. Przyznam szczerze, cukry zawsze stanowily moja piete Achillesowa i nie wiem kiedy pomiedzy skrobia a glukoza cukry zaczynaja byc slodkie... ile tych glukoz musi sie polaczyc aby przestal taki policuker slodki.
pozdrawiam

Lukasz Kuzma
Department of Chemistry
Wroclaw University of Technology