Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Wed 02 Jan 2002 - 10:08:22 MET

Michal Sobkowski wrote:

> At 00:03 23.12.01, Armand Budzianowski <armand_at_amu.edu.pl> wrote:
>
> [...]
>
> Niestety, powinno się skończyć, ale zwykle się nie kończy! Na off-topic
> przyjdzie 5 odpowiedzi, że jest to off-topic, potem 8 pouczeń, że takie
> odpowiedzi powinno się wysyłać prywatnie, następnie 3 wyjaśnienia, że
> prywatny e-mail nie działa, w międzyczasie pojawi się 7 próśb, aby przerwać
> tę dyskusję. Tymczasem autor pierwszego listu będzie się wykłócał, że miał
> prawo wysłać swoją najwyższej-wagi-super-pilną-dotyczącą-wszystkich
> [...]

A nie dałoby się zamiast wyrzucania założyć moderowania? Można by wybrać 5-6 osób z listy, które by się podjęły moderowania (np: po jednej osobie na dany dzień tygodnia) i po prostu nie wpuszczac spamu na liste - tak jak to jest jest na niektórych grupach newsowowych.

--
Tomek "poli_merek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli