Autor: Pawel Pawlowicz KCh (Paw-p_at_OZI.AR.WROC.PL)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 13:11:03 MET

On 21 Dec 01, at 23:34, Andrzej Kasperowicz wrote:

> A czy pory po takim traktowaniu sie przypadkiem nie powiekszaja? Poza tym
> na sadze i grafit to raczej nie pomoze.

O dziwo nie zauwazylem powiekszania sie porow, choc "metode" stosuje juz ponad 10 lat. W przypadku grafitu to jednak raczej nie pomoze.
Podobno woda krolewska na cieplo utlenia wegiel, ale tego nie sprawdzalem. Widzialem natomiast efekt pirotechniczny po potraktowaniu lejka ze spiekiem woda krolewska. Kolega, ktory to zrobil, do dzis nisi brode aby ukryc blizny po poparzeniu. Pozdrawiam,
Pawel