Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Fri 21 Dec 2001 - 12:57:47 MET

Profilm2 wrote:

> automatycznie
> mógłby

> Ktos kogos ostrzega przed wirusem ,a wy za to go
> po lbie. Bardzo logiczne !!!
> To ja proponuje jak ktos wezwie pogotowie
> to za kratki, a straz pozarna to stryczek.
> Artur.

Problem w tym, że ja np: jestem zapisany do kilku grup mailowych i otrzymuje zwykle po kilka ostrzezen na temat tego samego wirusa a samego wirusa nawet jak dostane to i tak go nie uruchomie bo wogole nigdy, przenigdy nie otwieram attachmentow o ktorych nie mam 100% pewnosci czym sa.
Jednym slowem ten caly spam n/t wirusów dużo bardziej uprzykrza mi życie niż jakikolwiek wirus. To jest tak jakbys dzwonil do strazy pozarnej ze sie pali co 5 minut a caly pozar to tlacy sie niedopalek papierosa, ktory najprawdopodbniej zadnego pozaru nie wywola. SPAM JEST ZLY NIEZALEZNIE OD JEGO TRESCI. ZObacz:

http://www.USENET.pl/nospam/simple-polish.htpl

--
Tomek "poli_merek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli