Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 22:43:18 MET

> automatycznie
> mógłby

- Jesli ktos zeczywiscie posiada istotna wiedze na ten temat i sa powody do wysalani odpowiednich informacji to nie widze zadnychy przeciwskazan, ale zauwzacie, ze ten temat ciagnie sie w nieskonczonosc i jest faktycznie denerwujacy. Ci (tacy jak kolega ktorego ponizsze slowa tu widnieja) moga nie rozruznic zagrozenia pomiadzy virusem i spamem oraz fikcyjnymi zartami.

> Ktos kogos ostrzega przed wirusem ,a wy za to go
> po lbie. Bardzo logiczne !!!
> To ja proponuje jak ktos wezwie pogotowie
> to za kratki, a straz pozarna to stryczek.
Arturze to nie tak... popieram twoje slowa, ale tu akurat czlowiek ktory to zaczal nie rozroznil prawdziwego zarozenia od jakiego glupiego dowcipu. Wiesz ulubiony kwiatek Twoej mamy ma robaki i nie kwitnie, aby poprawic efekt musisz przesadzic roslinke do drugiej doniczki, korzenie przemyc czystym najlepie 28% HCl, w celu dezynfekcji. Po przesadzeniu nalezy nie zapomniec o obitym podlaniu woda krolewska. Profilaktycznie mozna jeszcze zastosowac terapie DDT.

(przyklad z wirusem przeniesione w srodowisko chemiczne)

Pozdrawiam Armi

                            ~,\|/,~
                            -(o o)-
    ------------------------==(_)==-------------------------
    |             HIGH-PRESSURE CRYSTALLOGRAPHY            |
    |          the 34-th Crystallographic Course           |
    |                  at ERICE, Italy,                    |
    |              4 June --> 15 June, 2003                |
    |            (arrival)  (departures)                   |
    | www.geomin.unibo.it/orgv/erice/olderice/highpres.htm |
    |                                                      |
    |        Recommendation by:                            |
    |             armand_at_amu.edu.pl                        |
    |                   armandb_at_poczta.fm                  |
    |          URL: http://main.amu.edu.pl/~armand         |
    |                    .oooO   Oooo.                     |
                           \ )   (_/

EoF