Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_kris.top.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 19:44:20 MET

skoro podajecie takie gagi , to umnie , jak jeszcze studiowalem, jedna z moich kolezanek zapytala mi sie, gdzie ma isc sobie po brom na to ja odpowiedzialem (pocczatkowo myslac ze zrobie jej niezly kawal) ze ma sobie wziac zwinac kartke w "trabke" i isc do kierownika labo to jej troche da
potem przyleciala do mnie z zalem, ze jej kierownik "pale" postawil i ze ma sie zglosic na kolokwium na temat pierwiastkow,

swoja droga smiechu bylo co niemiara :-)) aha bylo to na czwrtym roku !!!

Pozdrowienia

Krzysztof Tritt

ps
Armi , ciekawe czy bedziesz wiedzial o kim mowie:-)