Autor: Maciej Haranczyk (maharan_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 19:59:17 MET

> skoro podajecie takie gagi , to umnie , jak jeszcze studiowalem,

znajomy doktor pokazywal mi sprawozdania z cw. lab. z chemii fizycznej (3 rok). byl tam np wykres zaleznosci temperatury w celcjuszach do temp. w kelvinach. o ile w wykresie nie ma nic nadzwyczajnego to wyliczenie wspolczynnika korelacji R niezle mnie rozbawilo. Ciekawe dlaczego wyszedl 1 :))).

Pozdrawiam
Maciej