Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 11:16:23 MET

Dlatego tez prosze dydaktyków o ELIMINACJE
>nieuków

Ciekawe jak? Gdyby na mojej uczelni wprowadzic egzaminy wstepne, to mozemy spokojnie zamknac wydzial. Chemia jest kierunkiem potwornie niepopularnym i juz nikt by do nas nie przyszedl. A tych co juz sa zwykle trzeba w koncu przepchac z podobnych przyczyn. Mam 26 lat, a wsrod studentow zaczynam sie czuc jak mamut, ktory wymaga od niczh nie wiadomo czego. Glownie myslenia, czyzby byl to juz proces wycofany z uzycia?
Karolina