Autor: Tomasz Plucinski (tomek_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 15:04:00 MET

> Moze nie napisalem tego dosc wyraznie, ale te moje obliczenia
> mialy charakter wylacznie szacunkowy, poniewaz tak jak mowisz
> gestosc nie jest wielkoscia addytywna,

Coz, nie jestem pewien, czy wiele osob w ogole wie, co to sa wielkosci addytywne? W szkolach juz od pewnego czasu o tym sie nie mowi

To spory problem... Ja rowniez wzdragam sie na taki sposob rozwiazywania zadan. Ale co robic wobec powszechnej "zapasci intelektualnej"? To, z czym wychodza maturzysci ze szkoly - wieje groza! Dojrzalem juz do publicznego pomstowania:
http://www.chem.univ.gda.pl/~tomek/zwolnienie.htm t.p.