Autor: Andrzej Ledwig (andrzej.ledwig_at_zak.com.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 14:42:24 MET

> Jotas
> P.S
> A moze on ma 28%???
>

> Obliczyc sie tego nie da. Gdybys znal stezenie molowe i gestosc,
albo
> ulamek molowy kwasu siarkowego w tym roztworze to i owszem. Wartosci
> pomiarowe sa w roznych tablicach. Swoja droga ta nieoczekiwana
> dyskusja (szczegolnie glos Andrzeja) pokazuja, ze latwo tu
zabladzic.

Moze nie napisalem tego dosc wyraznie, ale te moje obliczenia mialy charakter wylacznie szacunkowy, poniewaz tak jak mowisz gestosc nie jest wielkoscia addytywna, a dla podanych danych zadania faktycznie rozwiazac sie nie da (na dokladke brak jest rowniez temperatury dla ktorej podano gestosc)

Andrzej