Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 13:24:49 MET

--

>Gdzie mógłbym znaleźć w necie dane fizykochemiczne różnych substancji
>różnych temperaturach? Albo jeszcze lepiej jakieś wzory
aproksymacyjne? Tym
>razem chodzi mi konkretnie o właściwości aniliny w 100 i 150 stopniach
>Celcjusza (gęstość, lepkość, współczynnik przewodzenia ciepła, ciepło
>właściwe itp.)
A czemu koniecznie w necie? Z wlasnosciami zwiazkow w temp. innych niz 20 lub 25 stopni jest w ogole ciezko, sama szukalam dla metakrylanu metylu i DMF w 60. Bardziej pomocne sa tu zrodla czytelniane typu Beilstein, ale na ogol trzeba sobie te parametry niestety wyznaczac samemu. Karolina O.