Autor: Maciej Połyga (fungi_at_interia.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 16:22:08 MET

Shalom Karolina!

04-Gru-01, nasmarowałeś:

> --

> aproksymacyjne? Tym

> A czemu koniecznie w necie?

Bo kiedyś miałem taki jeden fajny adres, ale zapomniałem :( Były tam wszelkie dane termodynamiczne (a właściwie wzory aproksymacyjne). Pamiętam, że kończył się na "nist.gov"

Z wlasnosciami zwiazkow w temp. innych niz
> 20 lub 25 stopni jest w ogole ciezko, sama szukalam dla metakrylanu
> metylu i DMF w 60. Bardziej pomocne sa tu zrodla czytelniane typu
> Beilstein, ale na ogol trzeba sobie te parametry niestety wyznaczac
> samemu.

Dzięki - poradzę sobie inaczej: mam kilka danych (do 120 stopni), więc prosta aproksymacja i do 150 nie bedzie trudno dojsc. A niewiele wymienników ciepla pracuje w 25 stopniach ;)

> Karolina O.

Pozdrawiam i do nóg padam.
Nara

--

                    Maciej Połyga alias Fungi        ICQ UIN 132674033
                          Happy Amiga User