Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_kris.top.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 01:41:26 MET

heh, ja juz po studiach , z wynikiem pozytywnym mam tylko drugi tom
ale ze znam kilku moich kolegow z roku , co jeszcze na uczelni siedza, to powiem tak zglos sie do Armanda, (tez w liscie uczestniczy) a napewno Ci pomoze :-))

Agrest

ps
pozdro
Armi

  Jestem nową uczestniczką waszej dyskusji. Nazywam sie natalia i chodzę do 2 klasy liceum ogólnokształcącego. Moja przygoda z chemia zaczeła się jeszcze w szkole odstawowej a teraz poprostu nie widzę poza nia swiata :)))

  Od kilku miesiecy próbuję kupic CHEMIE ORGANICZNĄ ROBERTA T. MORRISONA I ROBERTA N. BOYD'A niestety z miernym skótkiem. Wszyscy sprzedawcy owszem słyszeli o tej pozycji ale niestety jej nie maja.

  Czy któryś z dyskutantów mógłby mi wskazać miejsce gdzie mozna taka ksiażkę kupić???   szczególne interesuję mnie księgarnie w województwi lubuskim i jego okolicach.   (ewentualnie wrocław, poznan)
  dzieki z góry

  Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
  [ http://oferty.onet.pl ]