Autor: natala (naaataaaliaaa_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 12:47:47 MET DST

Jestem nową uczestniczką waszej dyskusji. Nazywam sie natalia i chodzę do 2 klasy liceum ogólnokształcącego. Moja przygoda z chemia zaczeła się jeszcze w szkole odstawowej a teraz poprostu nie widzę poza nia swiata :)))

Od kilku miesiecy próbuję kupic CHEMIE ORGANICZNĄ ROBERTA T. MORRISONA I ROBERTA N. BOYD'A niestety z miernym skótkiem. Wszyscy sprzedawcy owszem słyszeli o tej pozycji ale niestety jej nie maja.

Czy któryś z dyskutantów mógłby mi wskazać miejsce gdzie mozna taka ksiażkę kupić??? szczególne interesuję mnie księgarnie w województwi lubuskim i jego okolicach. (ewentualnie wrocław, poznan)
dzieki z góry

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]