Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 15:44:18 MET

On Mon, 3 Dec 2001, Krzysztof Tritt wrote:
> ale ze znam kilku moich kolegow z roku , co jeszcze na uczelni siedza, to powiem tak
> zglos sie do Armanda, (tez w liscie uczestniczy) a napewno Ci pomoze :-))
Czesc wszytskim,
Agrest, niestety tym razame za bardzo nie pomoge, po pierwsze na uczelni nie jestem uchwytny przez jakies 3 miesiace, a po drugie, nie wiem gdzie mozna nabyc ta pozycje.
Choc pewnie ktos bedzie chcail ja odsprzedac, bo weszla moda na nowsze.... Bodajze "chemia ograniczna" w tlum. na j. polski m.in.: W.Boczon i H.Koroniak. Albo odwrotna kolejnosc :))) Pozdrawiam Armi

EoF