Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojtex_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 11:11:21 MET DST

Michal Sobkowski wrote:

> Przekonaj mnie! :-) IMHO nie może ani w praktyce, ani w teorii! Można
> jedynie to sobie napisać.
> Ale ograniczać skryptu chyba nie ma potrzeby.
>
> [...]
> Michał

Zdaje sie, ze w termodynamice jest taki wypadek. Liczenie stanow metastabilnych wzbudzonych atomow (akcja laserowa) moze prowadzic do paradoksu ujemnych kelwinow. Widzialem to na wlasne oczy, ale... no tak, nie pamietam gdzie, ale sprawdze, co to bylo. Wojtek

--
* Wojciech Szczepankiewicz
* Silesian University of Technology, Gliwice, Poland