Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 08:33:34 MET DST

At 19:54 02.07.01 +0200, Witek Mozga wrote:

> Teoretycznie moze :)

Przekonaj mnie! :-) IMHO nie może ani w praktyce, ani w teorii! Można jedynie to sobie napisać.
Ale ograniczać skryptu chyba nie ma potrzeby.

Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz - czy zamiast dwóch kalkulatorów do ciśnień nie dałoby się zrobić jednego z dodatkowym polem na określenie dokładności?

Michał
PS Napotkałem jednak na pewne kłopoty z Netscape - przede wszystkim wpisywanie czegokolwiek w pierwszym polu pierwszego kalkulatora nie daje żadnych wyliczeń w pozostałych polach.

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html