Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 15:05:08 MET DST

> Niestety nie. Co ciekawe, problem zauważam jedynie w pierwszym
> kalkulatorze. Przeskakiwanie po polach, klawisz "wyczyść" i
> przeładowywanie strony sprawia, że kalkulator ten czasem działa, a
> czasem nie. Nie potrafię jednak znaleźć systemu na
> zepsucie/naprawienie.

Niestety Netscape ma swoje niuanse, ale wydaje mi sie, ze znalazlem rozwiazanie. U mnie dziala nawet off-line:

 Trzeba ponownie załadować stronę tak, aby po załadowaniu pojawiły się puste okienka formularza (najlepiej ustawić  kursor w pasku adresu i wcisnąć Enter). Nawet jak sie laduje z cache`u to dziala (u mnie :))

Witek
http://www.trimen.pl/witek/