Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 15:43:29 MET DST

Czesc,

W zwiazku z ciekawa dyskusja o azydku mam ogromna prosbe. Czy uczestnicy mogliby przestrzegac netykiety? Chodzi mi oczywiscie o wycinanie zbednych cytatow. Przeciez na stronie powitalnej(http://pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/Powitanie/) listy stoi jak wol:

        Odpowiadając na listy, swoją odpowiedź umieszczaj zawsze
    pod     cytatem (a nie przed, jak to często robią użytkownicy
    Outlooka)     oraz koniecznie usuwaj zbędne cytaty, tj. te
    fragmenty listu, do     których się nie ustosunkowujesz w
    swojej odpowiedzi.

    Przeczytaj także mini-netykiete list dyskusyjnych i grup news:      "http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html"}http://www.pg.gda.pl/~     agatek/netq.html
     "http://www.usenet.pl/"}http://www.usenet.pl/

W zwiazku z tym proponuje, zeby uczestnicy, ktorym przeszkadza nie stosowanie do powyzszych zasad i/lub listowner wysylali do swiadomych lub nieswiadomych swego zachowania dyskutantow plik zawierajacy tresc strony
powitalnej(http://pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/Powitanie/) z opisem netykiety w celu przypomnienia lub uswiadomienia pewnych zasad.

Mam nadzieje, ze listowner nie ma nic przeciwko mojemu pomyslowi.

Pozdrawiam wszystkich

Witek
http://www.trimen.pl/witek/