Autor: Grzegorz J. Bielecki (gjbielec_at_pol.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 09:30:01 MET DST

> sorki , ale tak z czystej ciekawosci sie zapytam ,
> o jaki rz±d czasu chodzi???
> rok dwa 10 lat czy moze wiecej :-))
>
> pytam( tak jak mowilem z czystej ciekawosci)
> bo sam nie wiem, a krystalografia byla raczej moja cienka strona na
studiach
> :-))
>
> Pozdrowienia
> PODPIS
> Mysl:
> Lepiej w ¿yciu stracic sekunde, niz w sekundzie straciæ ¿ycie.
>
> NetSystems
> Krzysztof Tritt
> [...]

    To w koñcu azydek o³owiu jest silniejszy od trotylu, czy nie?Ile razy? Przy syntezie azydku o³owiu korzysta³em z przepisu zawartego w internecie (po angielsku, do¶æ prz±dny :))
Jest tam ostrze¿enie przed du¿ymi kryszta³ami dla tego dodaje siê dekstrynê by zapobiec ich powstawaniu .
Ale dok³adnie niewiem jaki jest machanizm dzia³anie tego zwi±zku w stosunku do azydku. Kto¶ wie?

pozdrawiam,

pozdrawiam