Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_kris.top.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 00:08:52 MET DST

>niektore krysztalki beda rosly (kosztem innych zanikajacych), a wiec i
>wrazliwosc z biegiem czasu na wybuch pod wplywem tarcia czy uderzenia
>tez bedzie wieksza, niestety.
>
>ak

sorki , ale tak z czystej ciekawosci sie zapytam , o jaki rząd czasu chodzi???
rok dwa 10 lat czy moze wiecej :-))

pytam( tak jak mowilem z czystej ciekawosci) bo sam nie wiem, a krystalografia byla raczej moja cienka strona na studiach :-))

Pozdrowienia
PODPIS
Mysl:
Lepiej w życiu stracic sekunde, niz w sekundzie stracić życie.

NetSystems
Krzysztof Tritt
(Agrest)
www.kris.top.pl/~netsystems