Autor: poldek2_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 08 Jun 2001 - 12:24:06 MET DST

Witam mam dylemat,a w zasadzie prośbę. Chcę iść na studia biochemiczne lub kierunek ściśle związany z chemią i nie wiem na jaką uczelnie powinienem sie udać. Zastanawiam sie nad AM w Poznaniu lub AM w Gdańsku, ale nie wiem czy na tego rodzaju uczelniach jest kierunek biochemiczny. Jeśli kogoś zainteresuje mój list, i jest w stanie mi pomóc,to bym był wdzieczny gdyby się ze mną skontaktował i pomógł w dokonaniu wyboru uczelni lub kierunku studiów (koniecznie związanego z chemią lub pokrewnych chemii)

--

Ile zarabiasz? Wypelnij ankiete,
dowiesz sie jak zarabiac wiecej [ http://listaplac.onet.pl ]