Autor: Marcin Rozalski (mrozalsk_at_toya.net.pl)
Data: Fri 08 Jun 2001 - 12:46:57 MET DST

Na AM nie ma chemii czy biochemii jako kierunku. Te uczelnie ksztalca przeciez lekarzy, farmaceutow i diagnostow. Oczywiscie jako przedmioty na studiach sa rozne chemie, biochemie itd ale nie o to chyba chodzi. O ile mi wiadomo chemia jako kierunek jest na kazdym Uniwerku. Jesli chodzi o biochemie to tu sytuacja jest bardziej zawila. Ja np studiowalem kierunek biologia gdzie po pierwszym wspolnym dla wszystkich roku wybieralo sie specjalizacje, jedna z nich, ktora i ja wybralem byla biologia molekularna, ktora obejmowala biochemie i biofizyke. Pozdrawiam
Marcin Rozalski
Laboratory of Haemostasis and Haemostatic Disorders Medical University of Lodz
ul. Narutowicza 96
90-141 Lodz
POLAND
tel +48426787567