Autor: Jacek Roznowski (jacekro_at_tichy.ch.uj.edu.pl)
Data: Thu 07 Jun 2001 - 10:34:10 MET DST

On Mon, 4 Jun 2001, Lukasz Kuzma wrote:
> Czy ktos wie gdzie ten Pan uczy???

Tu musze sklonic czola. To jest moja Akademia Rolnicza w Krakowie. (Musze byc oszczedny w slowach, bo moze byc On moim recenzentem). Profesor Katedry Chemii. Ma On wiele teorii, z ktorymi nie zgadzaja sie inni (ja rowniez), ale jest uznawany za slawe miedzynarodowa. (Jeden z wspólorganizatorow Starch Convention)

--
Pozdrawiam.

Jacekro...