Autor: Karol Olszewski (carl_at_poland.com)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 21:52:13 MET DST

Witam wszystkich !
Mamy w obecnym czasie w kochanym naszych kraju akcje OKLAHOMA jak to sobie Policja wymyslila. Wszyscy na pewno wiedza ze chodzi o transport wlasnie tlenku uranu do Temellina wprost droga ladowa ze Szczecina. Nie wiem czy moje rozumowanie jest poprawne ale : - tlenek uranu jest szkodliwy owszem nawet bardzo, ale jesli jest stosownie transportowany i spozytkowany zagrozenie jest zerowe. Z tego co tez mi wiadomo to na pewno nie jest promieniotworczy ! Dlaczego wiec prezydent Szczecina nakazal wlaczyc wszystkie czujniki promieniotworcze. (czy nie prowadzi sie non stop nadzoru?, pomiarow?) Czemu rząd Buzka kryje sie z tym transportem po katach ? Ale nie to bylo glownym tematem moich przemyslen ! Na pewno wszyscy pamietaja glosna sprawe (rozdmuchana przez media oczywiscie) pociskow uranowych stosowanych przez USA na Balkanach. Niewiadomo do czego przylepic w takim pocisku (jesli chodzi o objawy bialaczki) sprawy zachorowan zolnierzy. Stosuje sie tam zubozony Uran co samo za siebie mowi i kiedys przeczytalem ze jest tam 0,1 % Uranu promieniotworczego. (calosci tego pierwiastka znajdujacego sie w pocisku). Takie promieniowanie nie powinno przynajmniej tak sadze przebic ludzkiej skory? A swoja droga skutkow bialaczki raczej doszukiwalbym sie w srodkach lacznosci (przeciez wojsko to przedewszystkim mikrofale i bardzo wysokie czestotliwosci UKF). Ale wracajac do pocisku. Dajmy na to ze uderza on w pancerz nieprzyjaciela temperatura musi byc badz co badz ogromna. Nie wiem ile to moze byc ale czy nie istnieje i to nawet bardzo duze prawdopodobienstwo w wyniku normalnego spalenia w atmosferze powstania wlasnie tlenku uranu? Badania na Balkanach po sprawach zachorowan byly raczej skierowane w strone promieniowania wiec nie wykrywano obecnosci tlenku uranu. A jesli on nawet powstal to przeciez na jakis czas ta Ziemia i okolice bedzie dosyc powaznie skazona. Czy ktos wie moze na jak dlugo ? Swoja droga dziennikarze gadaja bzdury czasami nawet nie wiedzac o czym mowia Niedlugo nam powiedza ze do Gdanska przywieziona transport promieniotworczego chlorku sodu i 1/3 Polski bedzie w stanie w to uwiezyc - taka jest sila mediów !

Pozdrawiam wszystkich obiektywie ogladajacych "Wiadomosci" .

Karol Olszewski
chemik_at_w.pl
Gadu-Gadu 208440
ERGO:
 "...Wiatr niesie wspomnienia, z których rodzą się chmury.

        Wiatr niesie nadzieje, z której rodzi się deszcz.
            Wiatr niesie złość, z której rodzi się grzmot. ...."