Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 21:20:28 MET DST

Cześć!

> Dzień dobry wszystkim! nazywam sie Ewa Gułajewska i jestem
> studentka I roku
> chemii na Politechnice Łódzkiej.

Ja tez jestem absolwentem PŁ :)

> Zawsze zadawałam tysiące pytań na temat otaczającego mnie
> świata. Wiedzy jeszcze nie mam dużej, ale jak najbardziej chce ja
> rozwijać.

I slusznie! Niestety polska nauka bardzo kuleje, o czym na pewno sie przekonasz w trakcie dalszej nauki. :(

Nic trudnego. Jesli bedziesz miec jakis problem to pisz na liste, a ktos na pewno sprobuje Ci pomoc. Zeby nie wywazac otwartych drzwi najpierw przeszukaj liste, bo moze juz o tym dyskutowano: http://pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/Przeszukaj/ albo przejrzyj archiwum:
http://pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/Archiwum/

> Interesuje mnie wszystko, ale przede wszystkim chemia
> bioorganiczna, związki
> biologicznie czynne, kataliza enzymatyczna i w ogóle chemia człowieka
> i organizmów żywych.

Tematyka ciekawa. Polecam ksiazke "Chemia bioorganiczna" Pawla Kafarskiego i Barbary Lejczak. Niestety na politechnice nie prowadzi sie badan w tej materii, ktore moznaby zaliczyc do swiatowej czolowki. :-(

> Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i mam nadzieje, że
> pomożecie mi Państwo
> w rozwijaniu moich zainteresowań.

Sprobujemy :-)

>Mam również nadzieje, że w niedługim
> czasie zaczne sama pisać jakies ciekawe przemyślenia i odkrycia.

No to czekamy.
Powodzenia!

Witek
http://www.trimen.pl/witek/