Autor: EWA GUŁAJEWSKA (evus_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 13:59:51 MET DST

       Dzień dobry wszystkim! nazywam sie Ewa Gułajewska i jestem studentka I roku chemii na Politechnice Łódzkiej. Chemia i fizyka interesują mnie od dzieciństwa. Zawsze zadawałam tysiące pytań na temat otaczającego mnie świata. Wiedzy jeszcze nie mam dużej, ale jak najbardziej chce ja rozwijać. Szczerze mówiąc, jest to pierwsza grupa dyskusyjna do jakiej sie zapisalam i jeszcze za bardzo nie wiem, jak mam sie z tym wszystkim obchodzić. Mam jednak nadzieje, że uporam sie z tym szybko.

       Interesuje mnie wszystko, ale przede wszystkim chemia bioorganiczna, związki biologicznie czynne, kataliza enzymatyczna i w ogóle chemia człowieka i organizmów żywych.Laboratorium własnego nie mam, nad czym bardzo ubolewam.

       Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i mam nadzieje, że pomożecie mi Państwo w rozwijaniu moich zainteresowań. Mam również nadzieje, że w niedługim czasie zaczne sama pisać jakies ciekawe przemyślenia i odkrycia.

                                      Z poważaniem, Ewa

Zainstaluj nowego Wpinacza. Uwaga! Ten program mówi i czyta listy! < http://wpinacz.wp.pl >