Autor: Maciek Haranczyk (maharan_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 14:01:07 MET

Przyszedl wlasnie do mnie sasiad i zapytal czy moze mi przyniesc troche rteci, ktora gdzies lezy u dziadkow w piwnicy (ponoc jest tego parenascie-paredziesiat ml). Jak moge cos takiego zlikwidowac w warunkach domowych ? W szkole mnie uczono ze posypuje sie siarka lecz ta ciezko zalatwic (w ostatecznosci moge przyniesc z uniwersytetu). Ale nie jestem pewien czy ta metoda pozwala unieszkodliwic ja, a moze zrobic azotan ?. Jaka powinna byc procedura po stluczeniu termometru ? Zakladam ze nie wyrzuca sie jej do smietnika ani nie spuszcza ze sciekami. a, podpowiedzi w stylu : zrob piorunian mnie nie intersuja... pozdrawiam
Maciej Haranczyk

Maciej Haranczyk
maharan_at_chemik.chem.univ.gda.pl