Autor: Tomasz Holband (adeviq-spin_at_mega.com.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 12:12:40 MET

Niestety firma Merck istnieje na świecie w kilku wersjach (dawna korporacja rodzinna rozpadla sie na przybnajmniej dwie firmy) i z tego co wiem to Merck w Polsce (Warszawa ul. Banderii) nie dysponuje możliwością ściągnięcia Merck Index.
Ja osobiście ściągałem to korzystając z pomocy zaprzyajźnionej firmy, która sprowadza książki zagraniczne. Firma ta ma siedzibę we Wrocławiu.

Pozdrawiam

Tomasz Holband
ADEVIQ - S.P.I.N.