Autor: Tomasz Ganicz (toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 09:17:24 MET

At 21:08 12.12.00 +0100, you wrote:

>No dobra. Jesli masz dostep do tego tomiska, to moze bys mi
>odpowiedzial czy dobrze narysowalem ten drugi wzor. Narysowalem
>go troche do gory nogami i moze dziwnie wygladac, co moze byc
>troche mylace. Najlepiej podeslij mi rysunek w formacie ISIS.

Nie myslales moze zeby zamiast plaskich gifow wpisywac co ladniejsze czasteczki w chimie? Chimie to taki plug-in do przegladarek, ktory umozliwia ogladanie na stronie czasteczek w pseudo-trojwymiarze. Plug in i program do wpisywania czasteczek to jest freeware. Jak wejdziesz na strone http://www.ptchem.lodz.pl do dzialu linkow zagranicznych to tam na samym dole jest link do "molecule of the month" a ze strony "molecule of the month" mozna sciagnac chimie.

>Gdzie to mozna zamowic? Chetnie kupie.

Pewno w Mercu ;-)
Dzial handlowy Merca w Polsce: tel: (0-22)-5359700 E-mail: dzial.handlowy_at_merc.com.pl