Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 21:03:46 MET

Witam!

> Dane dotyczace struktury
> digitoxiny (patrz raczej digitalin) znajduja sie na stronie 533 i 534.
> Natomiast struktura i własciwosci "oleandrin" znajduje sie na str.

No dobra. Jesli masz dostep do tego tomiska, to moze bys mi odpowiedzial czy dobrze narysowalem ten drugi wzor. Narysowalem go troche do gory nogami i moze dziwnie wygladac, co moze byc troche mylace. Najlepiej podeslij mi rysunek w formacie ISIS.

> A tak w ogole to zachecam wszystkich do zakupu tej ksiazki.

Gdzie to mozna zamowic? Chetnie kupie.

Pozdrownienia.

Witek Mozga

mozgaw_at_rocketmail.com